NOTA

WELCOME TO BLOGGER TRAFFIC HELPER SITE
SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOGGER TRAFFIC HELP

THIS SITE WAS BUILD FOR ALL USER TO LEAVE THEIR WEBSITE/BLOG LINK TO BE ADD AS BACKLINK
LAMAN INI DIBINA UNTUK SEMUA PENGGUNA LAMAN WEB/BLOG MENINGGALKAN LINK MEREKA UNTUK DIJADIKAN SEBAGAI BACKLINK

ANDA BOLEH MENGGUNAKAN LAMAN INI SEBAGAI RUJUKAN LINK KERANA ADMIN SENTIASA UPDATE LINK WEB/BLOG YANG BERADA DI RANKING TERBAIK

SUKAN/ATLET

LAWAK/JENAKA

Khairul Fahmi Che Mat Suntik Muka



Gempar sebentar apabila Khairul Fahmi Che Mat atau Apex dikatakan telah membuat suntikan pada wajahnya supaya tampak lebih kacak dan berseri. Tuduhan ini berleluasa apabila ada segelintir individu yang menyatakan perubahan wajah Apex secara mendadak berbanding sebelumnya.

Menyangkal dakwaan tersebut beliau tampil memberikan kenyataan bahawa dia tidak pernah melakukan sebarang rawatan kerana beliau kini sedang berbahagia dengan isteri tercinta yang telah menambah seri dalam kehidupannya kerana Leuniey adalah seorang yang memahami dirinya sebagai seorang atlet negara.

Tambahnya lagi,sebagai penjagaan kesihatan adalah perkara yang penting seiringan dengan kerjayanya sebagai seorang atlet bahkan penampilan juga memainkan peranan yang penting untuk dirinya.



Faktor paras rupa tidak pernah timbul kerana beliau juga berkahwin atas dasar cinta dan saling memahami antara satu sama lain sebagai pengikat kasih antara mereka.Tidak tahu dari mana datangnya gosip tersebut beliau menegaskan bahawa dia tidak sekali ingin melangkah ke tahap mencucuk muka demi mendapatkan wajah yang cantik.

Bila berwajah kacak dan penampilan kita juga bergaya ramai orang di luar sana akan merasa dengki dan cemburu. Akarnya,kita harus bersyukur dengan apa yang kita ada dan jangan lah merasa cemburu terhadap orang lain sehingga mendatangkan masalah.

SUMBER : OhArtis

0 comments:

Post a Comment

NUFFNANG

OhJobs : Info Kerja Anda