NOTA

WELCOME TO BLOGGER TRAFFIC HELPER SITE
SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOGGER TRAFFIC HELP

THIS SITE WAS BUILD FOR ALL USER TO LEAVE THEIR WEBSITE/BLOG LINK TO BE ADD AS BACKLINK
LAMAN INI DIBINA UNTUK SEMUA PENGGUNA LAMAN WEB/BLOG MENINGGALKAN LINK MEREKA UNTUK DIJADIKAN SEBAGAI BACKLINK

ANDA BOLEH MENGGUNAKAN LAMAN INI SEBAGAI RUJUKAN LINK KERANA ADMIN SENTIASA UPDATE LINK WEB/BLOG YANG BERADA DI RANKING TERBAIK

SUKAN/ATLET

LAWAK/JENAKA

WINDOWS 8




Kepada pengguna setia produk Microsoft yang sudah bosan menggunakan Operating System (OS) yang lama dan ingin beralih ke OS yang baru, pihak Microsoft kini ada penyelesaiannya iaitu dengan Windows 8 yang telah dilancarkan baru-baru ini.Ada yang kata best sebab ringan dan ada yang kata tak bagus sbb masih banyak kekurangan.Namun, setiap teknologi yang baru dikeluarkan pada peringkat awal, menjadi perkara biasa tentang adanya kelebihan dan kekurangan yang tersendiri.
Windows 8 secara rasmi telah dilancarkan pada 26 Oktober 2012. Sistem operasi milik Microsoft ini mempunyai tiga versi, iaitu Windows 8, Windows 8 Pro, dan Windows 8 RT. Microsoft menjamin para pengguna Windows 8 akan merasakan pengalaman yang sama bagi pengguna desktop, tablet, maupun smartphone. Dengan kata lain, walaupun menggunakan komputer meja atau riba, anda akan merasakan seolah-olah sedang menggunakan sebuah tablet ataupun telefon pintar. ( katanya la kan )
Dengan sistem operasi ini, pengguna boleh berinteraksi sama ada menggunakan jarinya, mouse (tetikus) ataupun pen yang memudahkan mereka untuk bekerja dan bermain.

Kelebihan:
1. Penampilan Lebih Dinamik Dan Cantik
2. Sistem Pencarian Data Lebih Kemas Dan Universal
3. Kesediaan dan Kemudahan Aplikasi Pendukung

4. Lebih Pantas 

Kekurangan:
1. Tidak Ada Butang Start dan Close 
2. Banyak File Atau Aplikasi Tersembunyi
3. Software 3rd Patry Tidak Compatible

4. Driver Hardware Sukar Dicari 

Untuk Maklumat Penuh : Microsoft 

0 comments:

Post a Comment

NUFFNANG

OhJobs : Info Kerja Anda